sábado, 6 de marzo de 2021

AGORA

 

                              Foto: @solaceseven


Agora, agora, baixa home de degaxada degreta

túa vinda decote nos desatora nos desatristura, nos desbafa.

A abellariza espirra espida a labazada labexeira

e o laido chega lonxe.

O laio chega agora

A libeliña ao ligón da libertade

e a lircha da liorna.

Agora non podemos liscar do lixado

da longa lerme.

Temos os lorchos e queremos lorada.

Vinde con nós ao noso luar

agora que e o espigarzo

que e o tempo de espoliñar.

Hoxe non temos patrón

xa que non temos traballo

Nosa horta e o
teu horto.

Baixa home que e o tempo

de espoliñar a espranza.

Agora, agora.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

BIBLIOTECA PRIVADA/C.A.PACHECO/SIENTO EL CORAZÓN DOLORIDO

  Siento el corazón dolorido Me duele, Me palpita Me avisa Me enfurece Como todo se queda en el olvido . Siento el corazón apagado Me sile...